Saturday, 5 November 2011

Kesibukan Di Akhir Bulan Oktober

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua

Lama jugak rasanya kak long tak bukak blog kak long & ziarah blog kawan2 yang lain..tersangat la sibuk kak long ni kat kedai komputer melayan pelanggan yang datang..kak long baru sudah taip & cetak 115 keping sijil..jumlah yang sangat banyak kak long pernah taip..ada lagi 5 keping sijil tak siap lagi sebab tulisan tak jelas, no. kp sama & ada yang takde no. kp..

26-28hb Oktober baru2 ni, kak long, keluarga & En. Tunang ke Kuala Lumpur kerana menghadiri Majlis Konvokesyen adik kak long yang no. 3 di UiTM Shah Alam

29hb bukak kedai macam biasa, ramai yang hantar netbook, laptop & cpu untuk En. Tunang repair,
alhamdulillah ada rezeki kami tapi kesian kat En. Tunang, bertungkus-lumus siapkan sorang2..kak long tak pandai repair, hanya mampu tengok & teman dia buat keje...hehe

30hb kak long & En. Tunang tutup kedai sebab ikut rombongan kawan kami nak akad nikah di Kg. Selamat, Bukit Merah..setelah selesai majlis, kak long & En. Tunang ke Kg. Repoh, Batu Kurau menghadiri majlis perkahwinan kawan sekolah kami..

Begitulah serba sedikit aktiviti yang menyebabkan kak long sibuk & tak dapat bukak blog...






2 comments:

anitadiana said...

patut lah kak long bezy sanggat...apa2 pun kesihatan harus dijaga ok..

Kak Long said...

kak anita diana : hehe,mmg bz kak...terima kasih kak nasihatkan huda..kak pn jaga kesihatan (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...