Wednesday, 12 October 2011

Kekasih - Devotees

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua

Kejap je dah hari khamis kan..bagi yang bersekolah & bekerja tu, mesti tak sabar nak tunggu hari Jumaat kan sebab lepas tu cuti Sabtu & Ahad..kak long je yang keje hari-hari tapi tak pe, kak long suka

Hari ni kak long nak kongsi lagu lagi..sedap didengar..

Video lagu ni dari cite Pixar Up..best cite ni..kak long dah tengok...

 

Kasih
Telah terbina sebuah mahligai
Menjadi tanda agungnya cinta kita
Kasih
Telah kubinakan sebuah istana
Menjadi tanda cinta sejati

Mekar menghiasi taman kasih kita
Dan diiringi haruman firdausi
Dikaulah permaisuri di hati suami
Penyejuk mata penenang di hati

Tapi angin yang mendatang
Bagaikan badai yang melanda
Kau pergi dulu tanpa menungguku
Kerna takdir kurelakan jua

Kekasih
Akan kupahatkan doaku
Di dalam lena dan jua jagaku
Kekasih
Akan kusirami pusaramu
Dengan cinta sejati

Oh andai takdir
Kita bersama lagi
Kuingin hidup bahagia bersamamu






5 comments:

sis92 said...

nak kawin hehe tetiba

anitadiana said...

rindu cik abg lah tu...

Kak Long said...

sis92:kawen le cpt(^_^)

kak anitadiana:hehe,hr2 jmpa cik abg tp rindu nk kawen cpt..

ciksalju said...

suka gila lagu nie..huhu

Kak Long said...

cik salju : kak long pun suka (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...