Sunday, 18 September 2011

Ngerinya

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua

Hari ni kak long nak tunjuk satu video yang kak long dapat dari mak cik kak long..jom kita saksikan...

video

Ngeri kan..ikan piranha pun diorang ni boleh buat potong pokok bunga..bahaya tu..memang la tajam dan cepat ikan ni potong tapi bayangkan kalau ikan ni gigit tangan dia, tak ke kes naya namanya..tapi mungkin orang ni dah biasa dengan ikan piranha, jadi dia manfaatkanlah kelebihan gigi ikan ni untuk memudahkan tugas harian dia..hehe....

macam2 orang zaman sekarang ni..suka mencuba benda yang mencabar dan merbahaya kepada diri sendiri..kalau kak long la, jangan kata nak pegang, nak dekat dengan spesis ikan ni pun tak berani..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...