Thursday, 22 September 2011

Trend Bergambar Masa Kini

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua..

Baru2 ni kak long ada baca dalam surat khabar kosmo kalau tak silap kak long, isu tentang trend terbaru bergambar dalam tandas di luar negara..hai, dalam banyak2 tempat yang cantik,menarik dan bersih, dalam tandas jugak diorang ni nak bergambar ye..

kalau setakat bergambar di depan cermin tandas, x pe la jugak tapi ni dalam mangkuk tandas..tak jijik ke..kak long tengok pun rasa geli..

sikit lagi muka tu nak masuk dalam mangkuk tandas

ni memang dah masuk dalam mangkuk tandas
tak busuk ke

yang ni memang over, kepala x nampak langsung

3 comments:

ChaCha said...

ape kene le skg ni..pelik..hahahaa

anitadiana said...

eeeeeeee..bodoh betul lah dia porg ne kat kotor tak geli ke kak long...kak ita tengok..rasa tak bola nak bayang kan pulak...

Kak Long said...

ChaCha : dunia dh nk akhir zaman kan..mcm2 benda pelik diorang nak buat..

anitadiana : tu lah kak ita,bodoh kan buat keje mcm ni..mcm x de benda berfaedah je diorang ni nak buat..kita kalau gi tandas pn x nk duk lm2 tp diorang siap masukkan kepala dlm lubang tandas..eee..nak muntah kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...