Friday, 23 September 2011

Seni Yang Mengagumkan bah. 4

Seolah-olah burung ni tinggal dalam pokok
unik kan





8 comments:

anitadiana said...

kak long semua nya menkagumkan..dasyat betul dia org ne..keretif sesanggat...mcm ne tu kan...kalu kak ita jadi kayu api dah tu..he..he tangan tak ada seni pun..he..he

noornazuha said...

ni kat mana ek?kreatif betul....

nick dot anis said...

amazing..suka2

syidah - xiao hong said...

Bakat kurniaan Ilahi, subhanallah.

Kak Long said...

anitaadiana : sama la dgn kak long ni kak ita,kayu api je la jdnye kayu tu,tgn kak long keras,x reti nk kreatif..hehe

noornazuha : kak long pn x pasti kat ne tp ni kat luar negara..mmg kreatif kan..

nick dot anis : kak long pn suka..cantik kan..

syidah - xiao hong : betul tu, bakat kurniaan Ilahi..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..kreatip sungguh diorg ni..
mmg mengagumkan bah.. ^_^

Kak Long said...

Lily @ MumMyqiStInA : mmg kreatif kn..

fiqah said...

wow

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...